سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که ما را دوست بدارد، در روز قیامت همراه ماخواهد بود. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

بعد از مشکلاتی که برای چند سرویس ارائه دهنده ی خدمات وبلاگ نویسی در ایران پیش آمد، این سؤال مطرح شد که تیم هکر سایت های وبلاگ ایرانی چه هویتی دارد؟

صرف نظر از شبهه ای که برخی در مورد سایت پرشین بلاگ کردند و هک آن را یک نوع خود زنی سیاسی دانستند، می خواهیم به این مسئله بپردازیم. با توجه به مشکلاتی که برای دیگر سایت ها به وجود آمد، فرض می کنیم که مشکل پرشین بلاگ هم سیاسی نیست و واقعاً توسط یک گروه هکری با امضای عراقی هک شده است. در این صورت مسئله بسیار ساده می شود. چون معلوم است که استکبار جهانی می کوشد به دروغ اختلاف عرب و عجم را - که واقعیت ندارد - دامن بزند. از این رو با هک سایت های ایرانی و معرفی هکران با ملیت عرب و به ویژه عراقی (چون از دوستی دو کشور ایران و عراق به شدت رنج می برد) سعی در تحریک ایرانیان دارد. خوب است بدانید طبق اسناد به دست آمده از هک سایت پنتاگون، مشخص شد که طراحان جنگ امریکا و عراق پیش بینی کرده بودند که در طول جنگ امریکا و عراق، ایران بر ضد صدام و عراق تحرکاتی انجام می دهد و پس از تسلط امریکا بر عراق، با استفاده از اشتباهات ایران، به دشمنی بین دو ملت دامن خواهند زد. دیدیم که رهبر انقلاب از ابتدا جنگ امریکا با صدام را جنگ ظالم با ظالم معرفی کردند و به نفع هیچ کدام موضع نگرفتند. البته در همان موقع کسانی در داخل می گفتند که باید علیه عراق واکنش نشان دهیم. این افراد کسانی بودند که در گذشته برای عمل های جراحی (از جمله آپاندیس) سفرهایی به امریکا داشتند!!

حال که مشخص شد هکر واقعی استکبار جهانی است، باید دانست که نیازی به اعمال پیچیده و رخنه های اینترنتی نیست، چرا که اکثر سایت های بین المللی ِ میزبان – مستقیم یا غیر مستقیم – زیر نظر استکبار اداره می شوند و با تقدیم رمزهای عبور به یک گروه عامل اینترنتی، به راحتی سایت مورد نظر هک می شود. مطمئن باشید که اگر فضای عمومی جامعه اینترنتی ایران بر ضد اعراب تحریک شده بود، اکنون این نوع اعمال ادامه یافته بود و مشخص است که طراحان این عملیات خنده دار به بیهوده بودن حرکت خود پی برده اند.

ظاهراً پارسی بلاگ به دلیل وابستگی کمتر به سایت های خارجی، تا کنون مشکلاتی از این دست نداشته است و امیدواریم در آینده هم نداشته باشد.


 نوشته شده توسط آر.پی.جی ‏زن (امیر عباس) در چهارشنبه 86/5/24 و ساعت 10:0 صبح | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
انتقاد ناپذیری ایشان جدید نیست!
راز لعنت !؟
پاسخ به شیطنت
همراه قرآن باشید
زنده‏باد ستایشگر من!
تعمیرکار خود باشید
پدر بزرگ کیست؟
تفاوت ما با دیگران
چه کسی هک می کند؟
نخستین شلیک با بسم الله

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا