سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلت را با اندرز زنده ساز [امام علی علیه السلام ـ در نامه اش به پسرش امام حسن علیه السلام ـ]
امروز: جمعه 103 فروردین 10

شاید خودم هم دقیق نتوانم بگویم چرا این اسم را برای وبلاگم انتخاب کردم؟ حتی نمی دانم تا کی نوشتن در این وبلاگ را ادامه خواهم داد؟ این یک وبلاگ با اهداف راهبردی نیست! تاکتیک ایجاب کرده که این آدرس ایجاد شود و همه چیز بستگی به روزها و ماه ها (و شاید سال‏ها)ی آینده دارد. آر.پی.جی-7 یکی از ادوات مهم نظامی در دفاع مقدس بود. به جز این یک معنای طنز و یک معنای نمادین هم دارد. نمی دانم شلیک‏های من چگونه خواهد بود؟ باید کمی با من باشید تا کم کَمَک وبلاگ شکل خود را بیابد. اگر در باره آر.پی.جی-7 اطلاعات بیشتری می خواهید اینجا را ببینید. فعلاً!


 نوشته شده توسط آر.پی.جی ‏زن (امیر عباس) در دوشنبه 86/5/22 و ساعت 5:56 صبح | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
انتقاد ناپذیری ایشان جدید نیست!
راز لعنت !؟
پاسخ به شیطنت
همراه قرآن باشید
زنده‏باد ستایشگر من!
تعمیرکار خود باشید
پدر بزرگ کیست؟
تفاوت ما با دیگران
چه کسی هک می کند؟
نخستین شلیک با بسم الله

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا