سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخن در بند توست تا بر زبانش نرانى و چون گفتى‏اش تو در بند آنى ، پس زبانت را چنان نگهدار که درمت را و دینار . چه بسا سخنى که نعمتى را ربود و نقمتى را جلب نمود . [نهج البلاغه]
امروز: جمعه 103 فروردین 10

ابتدا بگویم که شباهت ما با دیگران این است که هر دو طرف مدعی هستیم برای رضای خدا کار می کنیم و از ما مخلص تر در جهان وجود ندارد!؟ تفاوتمان هم این است که ما به صورت خودجوش و از جیب مبارک ده ها وبلاگ را اداره می کنیم و نگاهمان ارزشی و در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اما دیگران اگر چه با ادعای خصوصی بودن، ولی با بهره گیری از کمک های مادی و معنوی دولتی، خانه ی تیمی به راه انداخته اند. به این معنی که ارزشی ترین محیط اینترنت را که البته خود در خلق آن سهیم بوده اند، به خدمت یک جمع محدود درآورده اند و بقیه را نفهم، بدسلیقه و مخل آرامش می دانند. این جماعت که از پشتوانه ی امنیتی هم برخوردارند، خیالشان راحت است که کسی نمی تواند به ایشان بگوید بالای چشمتان ابروست، غافل از اینکه ممکن است کسانی باشند که بنا به تجربه و حس ششم بتوانند گمانه زنی درستی از ابعاد «در سایه» ی ماجرا داشته باشند و ضمن پس دادن حساب خود، خورده - برده از دستگاه امنیتی هم نداشته باشند! گروه دوم در عین گرفتار آمدن در یک تیم کوچک و به راه انداختن حرکات پرطمطراق و کم بازده، نگاهی هم به حال و آینده شغلی خود دارند و تکلیف مداری و ایثارشان در حدی است که کمترین آسیبی متوجه زندگی شخصی و محبوبیتشان نشود. بعد هم در جلسات و رایزنی هایشان فریاد برمی آورند که برخی محیط اینترنت را به بازی گرفته اند.

باید گفت محیط اینترنت و جامعه وبلاگ نویسی ارزشی را کسانی ناامن کرده‏اند که در مدار بسته‏ی باندگرایی و منفعت‏طلبی گرفتار آمده‏اند و دل به اعتماد و پشتیبانی ارگانی خاص خوش کرده‏اند. ما وظیفه‏ی خود را انجام خواهیم داد و بدون واهمه از احدی، گمانه‏های خود را مطرح خواهیم کرد. آنها که بدون کار کارشناسی و توجه به نصایح دل‏سوزان کاردان، عنان یک تیم کوچک را رها کرده‏اند و هم آنها که خود را در دایره‏ای به شعاع افرادی معین محصور نموده‏اند و از سر لج‏بازی ذاتی، حتی نمی‏توانند صدای همفکرانشان را – که ما باشیم - بشنوند، پاسخ‏گوی دغدغه‏هایی خواهند بود که بنای طرحشان را داریم. دغدغه‏هایی که شجاعانه، تکلیف مدارانه و با شناسنامه منتشر خواهد شد. شایان ذکر است آنها که باید، ما را می‏شناسند و در تاریکی موضع نگرفته‏ایم.


 نوشته شده توسط آر.پی.جی ‏زن (امیر عباس) در پنج شنبه 86/5/25 و ساعت 9:59 صبح | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
انتقاد ناپذیری ایشان جدید نیست!
راز لعنت !؟
پاسخ به شیطنت
همراه قرآن باشید
زنده‏باد ستایشگر من!
تعمیرکار خود باشید
پدر بزرگ کیست؟
تفاوت ما با دیگران
چه کسی هک می کند؟
نخستین شلیک با بسم الله

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا