سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بنده مؤمنِ درویشِ آزرمگین و عیالوارخود را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

یکی می گفت یکی از سیستم های وبلاگ نویسی یک پدربزرگ دارد و در حقیقت اوست که مدیر اصلی می باشد، ولی در سایه قرار گرفته است. گفتم پس فلانی که اسم و رسمش به عنوان مدیر سیستم معرفی شده کیست؟ گفت او کاره‏ای نیست.  وقتی من باور نکردم گفت که همه این را می‏دانند و تو خیلی از مرحله پرتی؛ و بله من اعتراف می کنم که از مرحله پرتم، اما نه خیلی!

 


 نوشته شده توسط آر.پی.جی ‏زن (امیر عباس) در جمعه 86/5/26 و ساعت 8:45 صبح | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
انتقاد ناپذیری ایشان جدید نیست!
راز لعنت !؟
پاسخ به شیطنت
همراه قرآن باشید
زنده‏باد ستایشگر من!
تعمیرکار خود باشید
پدر بزرگ کیست؟
تفاوت ما با دیگران
چه کسی هک می کند؟
نخستین شلیک با بسم الله

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا